top of page

ערכת האותיות הראשונה שלי

ערכת האותיות הראשונה שלי היא משחק שהפקנו מתוך האהבה שלנו לשילוב בין משחק לבין למידה.

היה לנו חשוב לדייק ולשלב למידה ומשחק בד בבד. חשבנו על כל התלמידים שהיו לנו במרוצת השנים, ועל עשרות המורות והמורים שליווינו בהדרכות ואנחנו יודעות כמה הערכה הזו יכולה לשפוך אור ולסייע לילדים צעירים ואף לילדים מתקשים לדעת את הא"ב: לזהות, לזכור, לכתוב – גם את האות וגם את הצליל.


בחרנו להכניס למארז סרגל דו-צדדי קשיח ואלסטי שילווה את הילדים מהגן אל כתה א' עם תומכי זיכרון מצויינים. בנוסף בערכה יש 35 קלפי אותיות (תצטרכו לפתוח ערכה אחת, כדי להבין איך הגענו ל35 :) ) ו-35 איורים מרהיבים שלקוחים מתוך עולמם של הילדים 👫.


לא חסכנו בכלום. היה לנו חשוב שהמארז יהיה אסתטי, שיודפס בארץ שלנו ולא באיזה מפעל בסין, ואף בחרנו לשלב בעלי צרכים מיוחדים באריזה ולתרום לחברה היפה שלנו.

כדי שהאור הזה יגיע לכל בית, בחג הזה המשלוח עלינו!!


הערכה פותחה לאור ידע מחקרי מעודכן בתחום ובהתאם לעקרונות החינוך הלשוני של משרד החינוך. אנחנו מאמינות בלב שלם שילדים שישחקו בארבעת המשחקים הקיימים בערכה יהיו בעלי תשתית מוצקה ורחבה יותר לקראת הקריאה והכתיבה בכתה א'.


השקענו המון זמן בכתיבת הוראות המשחקים, כדי שתהיה למידה מגוונת, עם רמת מורכבות עולה, למידה שמקיפה את הבסיס הנדרש לקראת הקריאה והכתיבה 🎓. אולי לא בכדי השקנו את המאור הראשון שלנו בחג החנוכה!


קפצו לעמוד החנות שלנו והזמינו לילדכם כבר עכשיו את הערכה.


ארגונים וועדים מוזמנים לכתוב לנו ביחס לרכישה קבוצתית.



שלכן, אמא.אות💙



bottom of page