לידע יש רמות של הבנה וביצוע.
לפני שאת רצה להביא טושים ודפים ומבקשת מהילדה שלך לכתוב את כל הספרות, טיפ קטן:
תבדקי באיזה שלב רכישה היא נמצאת.
לפני שאנחנו מבקשים מילדים לכתוב ספרות (או אותיות) אנחנו נבדוק שהם יודעים לזהות אותן.
זיהוי תמיד תמיד תמיד יגיע לפני הפקה. מה זה אומר?
תשאלי את הבת שלך: איפה הספרה 3? אם היא מצליחה להצביע עליה מתוך קבוצה של ספרות שונות, יש לה יכולת זיהוי לספרה 3.
עכשיו את יכולה להציע לה לכתוב את הספרה. הסמל הגרפי כבר מקודד לה בראש, יכולת ההצלחה שלה תהיה גדולה יותר.
ומה קורה כשמזהים את הספרה אבל לא מצליחים להפיק- לכתוב אותה?
אנחנו ממליצות להעמיק! לתת תרגילים שונים שיעזרו לשכלל את הקידוד, לשלב תנועה, יצירה וכמובן את תחומי העניין של הילדה שלך.
בתמונה אפשר לראות את דורון מתאימה בין ספרות בגופנים שונים. יש ילדים שיכולת הגמישות שלהם איננה מפותחת דיה ודווקא זה הדבר שמקשה על המעבר לשלב הבא.
תנסי אצלך בבית ותאמרי לנו באיזה שלב אתם נמצאים.
בהצלחה,
יוכי וסיון | אמא.אות
נ.ב
טיפים נוספים איך ללמד את הילדים מספרים בקורס שלנו “לומדים בגיל הגן״.
לפרטים נוספים על הקורס לחצי כאן
ל
Comments