top of page
חותמות מגנטים ולוח מחיק.jpg

קורס לומדים נכון לקראת כיתה א'

מחזור מיוחד בשיתוף גליה אלכסנדר, מנחת הורים בכירה בגישת אדלר

להורים לילדים בגילאי 4-6

בהנחיית יוכי בן שושן וסיון שפירא (M.A)

מדריכות הורים כיצד ללמוד נכון מהרגע הראשון

מומחיות לתהליכי למידה, שפה ומשחק מינקות לבגרות

 

וגליה אלכסנדר

מרצה במכון אדלר, מדריכת הורים לילדים בגיל הרך ולמתבגרים

הקורס הבא יפתח בקרוב

ילדים משחקים בחשבוניה

פעם טעו לחשוב כי מוכנות לבית הספר היא בעיקר לדעת אותיות וצלילים.

היום אנחנו יודעים שהמעבר לבית הספר דורש מהילדים מוכנות לימודית, שפתית וקוגניטיבית לצד בשלות רגשית וחברתית.

כדי להצליח לרכוש את הקריאה והכתיבה צריך הרבה יותר מרק ידע אותיות וצלילים- צריך אוצר מילים עשיר, ידע עולם רחב, מיומנויות חשיבה ותפקודים ניהוליים מפותחים, וכדי לצלוח את השדה החברתי יש צורך בבשלות רגשית וכישורים חברתיים מפותחים. 

בשנות הגן יש לנו ההורים הזדמנות נדירה להעניק לילדים שלנו את מה שהם צריכים לקראת בית ספר- לאמן אותם, לצייד אותם בכלים, לשכלל מיומנויות ולהעשיר אותם בידע שיעזור להם לצלוח את המעבר המאתגר הזה.

מחקרים מוכיחים- ילדים שמגיעים לבית הספר עם ניצני אוריינות מפותחים ובשלות חברתית, יצליחו יותר בבית הספר.

אנחנו מזמינות אותך לקורס בו ניתן לך את הידע המדויק

והעדכני ביותר לגבי מה שהילד שלך צריך כדי להצליח בבית הספר.


נעשה סדר אחת ולתמיד מהן המיומנויות הנדרשות, ומהי הרמה המצופה לקראת כיתה א'. בנוסף, ניתן לך את הכלים הכי פרקטיים איך להקנות לו את הידע הזה בצורה טבעית, מזדמנת ודרך משחק, תנועה, תחומי החוזק והעניין של הילד שלך. 

במחזור הקיץ ניתן דגש גם לפן הרגשי-חברתי של הילדים!

איך לפתח כישורים חברתיים, איך לעודד אמפתיה  ולהתמודד עם תסכול ללא מאבקי כוח.

נראה לך איך לפתח את התפקיד ההורי בהקניית הרגלי למידה, איך לעודד את המוטיבציה ללמידה ומה לעשות במקרה של התנגדות או הימנעות. 

ילד כותב

חמישה מפגשים - חמישה צעדים

מה ת'כלס הילדים שלנו צריכים לדעת לקראת כיתה א'

מפגש 1: בשלות רגשית לקראת כיתה א' 

בהנחיית יוכי בן שושן, סיון שפירא וגליה אלכסנדר

התפתחות חברתית של ילדים- מהם השלבים ומה לצפות בכל שלב 

הקשר בין טיפוח השפה הדבורה לבין כישורי משחק וחברה

כלים לטיפוח כישורים חברתיים, אמפטיה והעשרת השפה הרגשית 

אימון הורי בבית לפתרון בעיות כמנבא הצלחה בבית הספר 

chat2.png

מפגש 2: קוראים וכותבים בגיל הגן

בהנחיית יוכי בן שושן

לומדים אותיות- למה, כמה ואיך?

​מה זאת מודעות פונולוגית, איך משכללים אותה ולמה היא כל כך חשובה? 

קוראים וכותבים כבר בגיל הגן! איך לעשות את זה נכון? 

איך מטפחים ניצני אוריינות דרך משחק, תנועה, יצירה ותחומי העניין של הילד? 

pencil.png

מפגש 3: לומדים בלי מאבקים- התפקיד ההורי

בהנחיית גליה אלכסנדר

ליצור בבית סביבת למידה שמותאמת לצרכים הייחודים של הילד שלכם 

התפקיד ההורי בהקניית הרגלי למידה והתארגנות נכונים 

איך לעודד ולטפח מוטיבציה ללמידה מבלי להיכנס למאבקי כוחות?

טיפוח כישורי חיים בבית שיעזרו לילדכם להיות עצמאיים גם בבית הספר

puzzle (2).png

מפגש 4: משחקים זה לומדים

בהנחיית סיון שפירא

יצירת זמן משחק שהוא כולו זמן איכות והעשרה

לשחק וללמוד עם מה שיש!  הזדמנויות ללמידה בכל משחק שיש לכם בבית

משחקים שאתם חייבים שיהיו לכם בבית ואיך מארגנים את פינת המשחקים נכון

משכללים מיומנויות חשיבה ותפקודים הניהוליים ומפתחים עצמאות

מפגש 5: חשבון זה משחק ילדים

בהנחיית יוכי בן שושן וסיון שפירא

​עושים סדר- מהו באמת הידע החשבוני המצופה לקראת כיתה א?

לא רק לדעת מספרים -איך לפתח הבנה חשבונית?

איך מלמדים חשבון דרך תחומי החוזק והעניין של הילד ובלי שהוא בכלל יודע שהוא לומד?

איך משלבים ידע והבנה חשבונית בשגרה היומית ומחזקים את הבסיס כבר בגיל הגן?

abacus (2).png

אמהות שעברו את הקורס מספרות

כבר אמרתי, ואומר זאת שוב, אתן האלוהים של האמהות! אני כבר מזמן הפסקתי לספור בכמה הרצאות אני איתכן. כל הרצאה וקורס אתכן זאת חווית למידה עצומה, מדהימה, מעשירה כל הזמן ביחד חדש. פשוט תודה ענקית! ודרך אגב, רק בזכותכן הילדים שלי מבקשים סיפור כל ערב.. דבר שפעם לא היה אצלנו. 

ליאור, אמא לשניים (5,1.8)

לא משנה כמה אני מקשיבה לכן אני תמיד לומדת משהו חדש אתן תמיד מחדשות בדוגמאות רלוונטיות. מביאות מחקרים ומתקפות כל רעיון. אתן רהוטות ומלאות בידע. לגמרי שיניתם את התפיסה וההתנהלות ההורית שלי! חבל שלא הכרתי אתכן לפני שהגדולה שלי עלתה לכתה א'.

עדי, אמא לשלושה (7,5,2)

כל מפגש אתכן משאיר אותי חסרת מילים! תודה על מפגשים מרתקים, מעניינים, מלאים בהשראה ובכלים שאפשר ליישם במיידי! אחרי כל מפגש אני נדהמת כמה מעט ידעתי וכמה הידע מוסיף לכל פעולה שאני עושה מול הילדה. והכי שמחה שנרשמתי בדקה ה-90 לקורס הזה! לא מאמינה שכמעט פספסתי את זה....

הדר, אמא לשניים (4,1.8)

בימינו בבהלת הקורסים הדיגיטליים כל אחת ואחד הפכו להיות מרצים, אבל... לא כולם יודעים ללמד, בטח שלא לימוד איכותי. היה פשוט תענוג להאזין, הרצאה מאורגנת שבנויה היטב, דבר מוביל לדבר, הבנה נבנית לאורך הדרך, מדויקות בזמנים, מדויקות בתכנים! רואים ושומעים שאתן מומחיות ללמידה, מזמן לא נהניתי ככה ללמוד.

נטלי, אמא לשניים (5,2.8)

מה מקבלים משתתפי ומשתתפות הקורס?

5

*מענה אישי

על דילמות או אתגרים ייחודיים לילד שלך

4

צ'קליסט

כתוב לכל מפגש

3

הקלטות של כל המפגשים שישארו אצלכם לשנה שלמה

2

כלים פרקטיים ליישום מיידי בבית

1

ידע מחקרי עדכני

אודות תהליכי למידה והתפתחות בקרב ילדים

*בונוס מיוחד לרוכשי הקורס המוקלט-

שיחת ייעוץ אישית בסיום הקורס כדי לענות לכם על שאלות או דילמות ביחס לילד הפרטי שלכם

אני רוצה! איך מתקדמים?

הקורס הבא יפתח בקרוב,

השאירו פרטים ונעדכן אתכם ראשונים!

עוד עלינו

יוכי וסיון.JPG

יוכי בן שושן וסיון שפירא

מדריכות הורים בתהליכי למידה מינקות לבגרות, מומחיות לאבחון וטיפול בלקויות למידה והקניית קריאה וכתיבה. מרצות בבית הספר לחינוך במכללה למנהל במסלול החינוך המיוחד והגיל הרך, ושייכות לסגל ההכשרה במגמה לתואר שני באבחון וטיפול לקויות למידה באוניברסיטת בר אילן. 

גליה.png

גליה אלכסנדר

מנחת הורים ומורה בסגל ההוראה של מכון אדלר, בעלת וותק של מעל עשור בעבודה עם הורים וצוותים חינוכיים,  מנחה סדנאות ומרצה בארגונים, משדרת את תוכנית הרדיו "הקול יחסים" ברדיו מהות החיים, מרבה להתראיין במדיות השונות ולייעץ בכל הנוגע לתוכן חינוכי.

מתלבטים?

לא בטוחים אם הקורס מתאים עבורכם?

מוזמנים להתייעץ איתנו בקליק

bottom of page