top of page

היי, נעים להכיר!

יוכי וסיון,
מדריכות הורים בתהליכי למידה מינקות לבגרות, מומחיות לאבחון וטיפול בלקויות למידה.

מרצות בבית הספר לחינוך במכללה למנהל במסלול החינוך המיוחד והגיל הרך, ושייכות לסגל ההכשרה במגמה לתואר שני באבחון וטיפול לקויות למידה באוניברסיטת בר אילן. 

מלוות מנהלי בתי ספר למצוינות אוריינית, מעבירות הדרכות לצוותי הוראה, יוצרות שפה משותפת בין הורים לצוות בית הספר בהרצאות בגובה העיניים, מכשירות ומלוות מאבחנות דידקטיות ומורות להוראה מותאמת.

מנגישות ידע מחקרי וכלים פרקטיים להורים שרוצים לתפוס הזדמנויות, לשחק עם הילדים אחרת, לקרוא ספר נכון ולהיות המתווכים הכי משמעותיים שיש.

מחזיקות יחד בארבעה תארים, שלוש תעודות, למעלה מעשרים שנות ניסיון בעבודה ואבחון עם מאות ילדים. 

וכמובן חולקות את הניסיון האמהי שלנו, משתפות ברעיונות וברגעים עם חמשת המופלאים שלנו: שחר, עידו ורוני של יוכי, דורון ועומרי של סיון.   

יוכי בן שושן וסיוון שפירא

החזון שלנו

אין הורה שלא מייחל להצלחה עבור הילד.ה שלו.

במאה ה-21' הצלחה עוברת דרך חשיבה יצירתית, שפה עשירה, פתרון בעיות, יוזמה וגמישות.

לכן הקמנו את אמא אות.

אנחנו מאמינות שמעורבות הורים בתהליכי למידה היא המפתח לפיתוח עצמאות, סקרנות והצלחה בקרב ילדים מגילאי ינקות ועד בגרות. 

באמא.אות מנגישים להורים ידע וכלים פרקטים כיצד לתפוס הזדמנויות ללמידה וכיצד לשחק וללמוד עם הילדים באופן יזום.אנחנו מאמינות שתיווך איכותי מעשיר את  האינטראקציה עם הילדים ובמסגרתו ניתן לפתח הכל!

תהליכי חשיבה, שפה, ידע חשבוני לצד פיתוח הקשר והעצמה. השאיפה שלנו היא שכל מפגש עם הילדים על השטיח יראה אחרת. 

אנחנו נלמד אתכם עד כמה ללמידה משמעותית אין זמן ומקום, היא יכולה להתרחש כל העת, בעזרת הידע והכלים הנכונים.

נסיון מקצועי

סיוון שפירא, M.A

מומחית לאבחון וטיפול לקויות למידה
והובלת תהליכי למידה במערכות חינוך

סיוון שפירא

מאבחנת דידקטית ומומחית בתחום ההוראה המותאמת והקניית אסטרטגיות למידה לתלמידים לקויי למידה והפרעות קשב.
מומחית בבניית תכניות עבודה אישיות והכשרת הצוות החינוכי המטפל בתלמיד לפי צרכיו.
בוגרת תואר שני (M.A) במסלול לקויות למידה, התמחות באבחון דידקטי והקניית כישורי למידה, אוניברסיטת 'בר אילן'. הגשת עבודת תיזה בהנחיית פרופ' רחל שיף בנושא:
Updating Processes Following Contradictory Information in a Narrative Text: The Degree of Reader's Access to Previous Information

מאבחנת דידקטית בכירה המכשירה ומלווה סטודנטים לתואר שני בפרקטיקום באבחון דידקטי ב"מרכז חדד" לחקר לקויות והדיסלקציה של אוניברסיטת "בר אילן"
מדריכה ומלווה צוותים חינוכיים בבתי ספר יסודיים בתחום השפה והאוריינות; מתמחה בתהליכי למידה משמעותית, מודל לעבודה דיפרנציאלית יעילה וקידום תלמידים מתקשים 
מובילה שינויים מערכתיים ומפתחת צוותי הוראה בתחום האוריינות.

מורה ללקויות למידה במשרד החינוך; מתמחה בשילוב ילדים דיפרנציאליים במסגרת החינוך הרגיל.
מטפלת התנהגותית בשיטת ABA ובעלת ניסיון רב בקידום תהליכי למידה בקרב תלמידים עם לקויות תקשורת.
מפתחת חומרי למידה והוראה לתלמידים לקויי למידה וסוציו אקונומי נמוך.

בעלת ניסיון רב בהוראה מותאמת אישית, בדגש על הקניית אסטרטגיות עבודה ולמידה.
רכזת פדגוגית ב"תוכנית חץ- מובילי חינוך צעירים". הכשרת מנחים ובני נוער לעבודה עם תלמידים מתקשים תוך פיתוח יכולות חשיבה והעשרת ידע עולם.
בוגרת תואר ראשון (B.A) בחוג לפסיכולוגיה מטעם ה"מרכז האקדמי רופין".
בעלת
תעודת הוראה לחינוך המיוחד, מטעם אוניברסיטת תל אביב.
חברת עמותת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה.

יוכי בן שושן, M.A

מומחית לאבחון וטיפול לקויות למידה
והובלת תהליכי למידה במערכות חינוך

יוכי בן שושן

מאבחנת דידקטית ומומחית בתחום ההוראה המותאמת והקניית אסטרטגיות למידה לתלמידים לקויי למידה והפרעות קשב.
מומחית בבניית תכניות עבודה אישיות
והכשרת הצוות החינוכי המטפל בתלמיד לפי צרכיו.
מובילה שינויים מערכתיים ומפתחת צוותי הוראה בתחום האוריינות.
מנהלת תכניות התערבות בנושא שפה וחשיבה בבתי ספר יסודיים, בשיתוף משרד החינוך ומנהל חינוך עירוני.
בוגרת תואר שני (M.A) בהצטיינות במסלול לקויות למידה, התמחות באבחון דידקטי והקניית כישורי למידה, אוניברסיטת 'בר אילן'. הגשת עבודת תיזה בהנחיית פרופ' רחל שיף בנושא:
The Role of Metacognitive and Metalinguistic awareness in Word Spelling and Reading of Children with SLI: An Intervention Study in Hebrew.

מדריכה ומלווה צוותים חינוכיים בבתי ספר יסודיים בתחום השפה והאוריינות; מתמחה בתהליכי למידה משמעותית, מודל לעבודה דיפרנציאלית יעילה וקידום תלמידים מתקשים, הטמעת ידע ארגוני ושילוב משחק בלמידה.
מנחת פרקטיקום טיפולי בהוראה מותאמת במגמה לתואר שני בלקויות למידה באוניברסיטת "בר אילן", "מרכז חדד" לחקר לקויות הלמידה והדיסלקציה, מכשירה ומלווה סטודנטים.
מרצה בתחום ההוראה המותאמת לילדים עם לקויות למידה והפרעות קשב.

מפתחת חומרי למידה והוראה לתלמידים לקויי למידה וסוציו אקונומי נמוך.
בעלת מאמרים שפורסמו בכתבי עת מדעיים בינלאומיים.
בוגרת תואר ראשון (B.ed) במסלול גננות לחינוך המיוחד והרגיל מטעם מכללת לוינסקי לחינוך.
בעלת
תעודת הוראה לחינוך המיוחד וההוראה הכוללת, מטעם מכללת לוינסקי לחינוך.
חברת עמותת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה

למה אמא.אות?

אחרי יותר מעשור שאנחנו מאבחנות ומטפלות בילדים, מכשירות גננות, מורות להוראה מותאמת ומאבחנות דידקטיות ומלוות מנהלי בית ספר למצוינות אוריינות החלטנו להקים מקום שיהיה בית עבורכם - ההורים. 

מקום שיעניק לכם ידע שלא מלמדים באף מקום: איך לטפח את הלמידה של ילדכם בבית.

באמא.אות אנחנו מנגישות להורים ידע שלא מלמדים בשום מקום אחר- 
איך לתפוס הזדמנויות במהלך המשחק בשביל העשרה, מה בדיוק לשאול בזמן קריאת ספר, איך לנצל פעילויות בשגרה כדי להעשיר את השפה, איך לשכלל את מיומנויות החשיבה בדרך לגן ואיך לאמן שרירים חשובים לחיים בכלל וללמידה בפרט כמו וויסות, תכנון ובקרה.

מזמינות אתכם להצטרף אלינו לתהליכי למידת עומק.

לקבל כלים פרקטיים כדי שגם אתם תוכלו לקדם את ילדיכם בכל גיל, בכל שלב. 
אם יש לכם התלבטות, אתם חושדים בקושי ולא יודעים לשים עליו את האצבע,

בואו נדבר על זה ביחד ונסלול לילד.ה שלכם את הדרך להצלחה. 

bottom of page