ניסיון מקצועי

סיון שפירא, M.A

מומחית לאבחון וטיפול לקויות למידה והובלת תהליכי למידה במערכות חינוך

יוכי בן שושן, M.A

מומחית לאבחון וטיפול לקויות למידה והובלת תהליכי למידה במערכות חינוך

מאבחנת דידקטית ומומחית בתחום ההוראה המותאמת והקניית אסטרטגיות למידה לתלמידים לקויי למידה והפרעות קשב

מומחית בבניית תכניות עבודה אישיות והכשרת הצוות החינוכי המטפל בתלמיד לפי צרכיו

מובילה שינויים מערכתיים ומפתחת צוותי הוראה בתחום האוריינות

מנהלת תכניות התערבות בנושא שפה וחשיבה בבתי ספר יסודיים, בשיתוף משרד החינוך ומנהל חינוך עירוני

בוגרת תואר שני בהצטיינות (M.A) במסלול לקויות למידה, התמחות באבחון דידקטי והקניית כישורי למידה, אוניברסיטת 'בר אילן'. הגשת עבודת תיזה בהנחיית פרופ' רחל שיף בנושא:
 The Role of Metacognitive and Metalinguistic awareness in Word Spelling and Reading of Children with SLI: An Intervention Study in Hebrew

מדריכה ומלווה צוותים חינוכיים בבתי ספר יסודיים בתחום השפה והאוריינות; מתמחה בתהליכי למידה משמעותית, מודל לעבודה דיפרנציאלית יעילה וקידום תלמידים מתקשים, הטמעת ידע ארגוני ושילוב משחק בלמידה

מנחת פרקטיקום טיפולי בהוראה מותאמת במגמה לתואר שני בלקויות למידה באוניברסיטת "בר אילן", "מרכז חדד" לחקר לקויות הלמידה והדיסלקציה, מכשירה ומלווה סטודנטים

מרצה בתחום ההוראה המותאמת לילדים עם לקויות למידה והפרעות קשב

מפתחת חומרי למידה והוראה לתלמידים לקויי למידה וסוציו אקונומי נמוך

בעלת מאמרים שפורסמו בכתבי עת מדעיים בינלאומיים
 
בוגרת תואר ראשון (B.ed) במסלול גננות לחינוך המיוחד והרגיל מטעם מכללת לוינסקי לחינוך 

בעלת תעודת הוראה לחינוך המיוחד וההוראה הכוללת, מטעם מכללת לוינסקי לחינוך

חברת עמותת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה

מאבחנת דידקטית ומומחית בתחום ההוראה המותאמת והקניית אסטרטגיות למידה לתלמידים לקויי למידה והפרעות קשב

מומחית בבניית תכניות עבודה אישיות והכשרת הצוות החינוכי המטפל בתלמיד לפי צרכיו

בוגרת תואר שני (M.A) במסלול לקויות למידה, התמחות באבחון דידקטי והקניית כישורי למידה, אוניברסיטת 'בר אילן'. הגשת עבודת תיזה בהנחיית פרופ' רחל שיף בנושא:
Updating Processes Following Contradictory Information in a Narrative Text: The Degree of Reader's Access to Previous Information

מאבחנת דידקטית בכירה המכשירה ומלווה סטודנטים לתואר שני בפרקטיקום באבחון דידקטי ב"מרכז חדד" לחקר לקויות והדיסלקציה של אוניברסיטת "בר אילן"

מדריכה ומלווה צוותים חינוכיים בבתי ספר יסודיים בתחום השפה והאוריינות; מתמחה בתהליכי למידה משמעותית, מודל לעבודה דיפרנציאלית יעילה וקידום תלמידים מתקשים 

מובילה שינויים מערכתיים ומפתחת צוותי הוראה בתחום האוריינות

מורה ללקויות למידה במשרד החינוך; מתמחה בשילוב ילדים דיפרנציאליים במסגרת החינוך הרגיל

מטפלת התנהגותית בשיטת ABA ובעלת ניסיון רב בקידום תהליכי למידה בקרב תלמידים עם לקויות תקשורת

מפתחת חומרי למידה והוראה לתלמידים לקויי למידה וסוציו אקונומי נמוך

בעלת ניסיון רב בהוראה מותאמת אישית, בדגש על הקניית אסטרטגיות עבודה ולמידה

רכזת פדגוגית ב"תוכנית חץ- מובילי חינוך צעירים". הכשרת מנחים ובני נוער לעבודה עם תלמידים מתקשים תוך פיתוח יכולות חשיבה והעשרת ידע עולם  

בוגרת תואר ראשון (B.A) בחוג לפסיכולוגיה מטעם ה"מרכז האקדמי רופין"

חברת עמותת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה